Sunday, January 20, 2008

zaman aku dah habis

zaman aku mula habis...zaman aku seronok terkinja-kinja dah mula menghakis dalam sanubari aku...dulu leh kata kaki gig skang gig pun dah tak p...dulu dok layan muzik...skang dengar cam tak dengar jer...tak tau apa jadi kat scene....dulu sekolah bawak duit 50 sen ...skang try bawak tgk apa boleh beli ngan 50 sen...
zaman aku dah habis...zaman kaki game dok berjam2 depan PC main game...skang dok main photoshop plak berjam2...zaman kegemilangan aku mula habis dikikis waktu....semakin hari masa makin membunuh zaman yg penah aku kecapi...bakal tinggal sejarah siapa ax..dan selagi aku bernyawa di bumi allah...aku bersyukur aku masih dapat mengecapi semuanya dengan percuma..dan mata hati aku mula terbuka lihat kebesaran nya..
zaman minda kanak2 aku mula habis...zaman dewasa muncul tiba...tak mustahil zaman bujang juga akan habis...yg muncul pasti zaman berkeluarga...
semakin tua kita di dunia nie...semakin banyak sejarah yg kita cipta untuk tatapan anak cucu... tu pun jika mampu berkeluarga beb...


project back pack modus operandi menawan thailand akan mula di analisis..hahaha

1 comment:

Wahida Yaakub said...

an end is a beginning is an end is a beginning