Friday, January 18, 2008

HUarrrGgHHHhh.....

apa nak buat...jerit la lepas kan segala yg ada dalam konkongan minda..lepaskan segala perasaan terpendam tu...jangan di biarkan ia menjadi bom jangka...at last meletup memakan diri sendiri....
sapa aku nak lepaskan segala kekusutan nie wei...sapa yg boleh tolong...cukup ker ngan sekadar aku terpekik terlolong tak tentu hala...macam pengemis jalanan meminta sedikit perhatian...sapa aku wei...bapak aku bukan org UMNO......bapak aku bukan perdana menteri...bapak aku bukan org goment...so sapa aku...cuma suara2 kecil yg takkan di dengar oleh sesapa pun...jgn cuba menagih simpati dengan benda bodoh wahai warga malaysia...bersyukur dengan apa yg kita ada....dan hidup la dengan aman damai...
dan selagi kau mampu teruskan senyuman..kau masih di kira beruntung untuk hidup dalam dunia nie...



2 comments:

Wahida Yaakub said...

bukan masuk UMNO je baru boleh orang dengar suara / boleh kaya raya.

tapi masuk la UMNO untuk kesejahteraan bersama hahha

DaRk AnGeL said...

woooo
sungguh poetic ammo!

puitis sggh... hehehe~